Przetargi
Ogłoszenie o przetargu publicznym na sprzedaż 111 sztuk używanych aparatów telefonicznych komórkowych Uwaga! Zmiana ogłoszenia
OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ 111 SZTUK UŻYWANYCH APARATÓW TELEFONICZNYCH KOMÓRKOWYCH
1. Nazwa i siedziba Organizatora przetargu publicznego:
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3
83-422 Nowy Barkoczyn
2. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 28.07.2017 r. do godziny 12.00 za pomocą: poczty tradycyjnej, kuriera bądź osobiście na adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Nowy Barkoczyn, w zaklejonej kopercie z adnotacją „ Oferta na zakup używanych aparatów telefonicznych komórkowych”.
3. Miejsce w którym można obejrzeć przedmiot przetargu publicznego:
Przedmiot sprzedaży oglądać można w miejscu jego lokalizacji, czyli: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3,
83-422 Nowy Barkoczyn pokój nr 010 w dniach od 14 – 27.07.2017 r. w godzinach od 8.00 do 14.00. Osobą do kontaktu jest Jolanta Żukowska – tel. 58 326 39 45; 797 010 580.
4. Przedmiot przetargu publicznego:
Przedmiotem przetargu jest 111 sztuk używanych, wyeksploatowanych aparatów telefonicznych komórkowych. Szczegółowy wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 1 do regulaminu.
5. Wysokość wadium oraz formę, termin i miejsce jego wniesienia:
Organizator przetargu publicznego żąda wniesienia wadium odnośnie przedmiotu przetargu publicznego w wysokości 10% ceny wywoławczej sprzedawanego składnika rzeczowego majątku w wysokości 132,00 zł brutto
Wadium wnosi się przed upływem terminu przetargu publicznego do dnia 27.07.2017 do godziny 14:00 na konto bankowe, lub w Kasie PODR w Lubaniu w dni robocze
w godzinach od 11.00 do 14.00, najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godziny: 11.30.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Organizatora Przetargu Publicznego: 20 1130 1121 0006 5580 9920 0001 z adnotacją „Wadium – sprzedaż używanych aparatów telefonicznych”.
Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, Organizator zwróci w terminie 7 dni , od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.
Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
6. Cena wywoławcza: 132,00 zł brutto Cena postąpienia: 15,00 zł brutto
7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta:
Oferta powinna zawierać: imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, oferowaną cenę i warunki zapłaty, oświadczenie oferenta, że zapoznał się z przedmiotem przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające
z rezygnacji oględzin, wg. wzoru – Załącznik nr 3 do Regulaminu, z załączonym potwierdzeniem wpłaty wadium. Oferta winna być podpisana własnoręcznie przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Kupującego.
8. Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
- Została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
- Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt 7 ogłoszenia, lub jest niekompletna, nieczytelna lub budzi inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
- Jeżeli wadium zostanie wpłacone po wyznaczonym terminie.
O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta.
9. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
Formularz Oferty należy złożyć do dnia 28.07.2017 roku do godz. 12.00 za pomocą: poczty tradycyjnej, kurierem bądź osobiście na adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Lubań ul. Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Nowy Barkoczyn, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Oferta na zakup używanych aparatów telefonicznych komórkowych”. Oferta jest wiążąca 30 dni.
10. Zastrzeżenia: Organizator przetargu publicznego zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu rozpoczęcia przetargu publicznego lub jego odwołania bez podania przyczyn.
11. Termin zawarcia umowy sprzedaży:
Przedmiot przetargu zostanie wydany nabywcy, nie wcześniej niż po upływie 4 dni roboczych od rozstrzygnięcia przetargu, dokonaniu zapłaty w formie przelewu na konto bankowe nr 20 1130 1121 0006 5580 9920 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego i przedłożenia dowodu wpłaty oraz podpisania umowy kupna sprzedaży.
12. Inne postanowienia:
- Oferent odbiera przedmiot przetargu na własny koszt.
- w przypadku przystąpienia do przetargu publicznego tylko jednego oferenta, ceną sprzedaży jest cena wywoławcza wraz z ceną postąpienia.
Szczegóły w załącznikach
Ogłoszenie 13.07.2017
PobierzZarządzenie i Regulamin 13.07.2017
PobierzFormularz ofertowy 13.07.2017
PobierzWykaz sprzętu 13.07.2017
PobierzWzór umowy 13.07.2017
Pobierzfoto1 13.07.2017
Pobierzfoto2 13.07.2017
PobierzZmiana Ogłoszenia 24.07.2017
PobierzZakończenie postępowania 01.08.2017
Pobierz